Fotograf Örnsköldsvik

 

 

Snowman

 

Första snön kom och vi hade en överlycklig tjej här hemma. Torsdagmorgon stod hon och studsade i fönstret och ville ut för att åka skidor, hon kom ihåg att Tobias sagt att han ska köpa skidor till henne när det blir snö och vinter. Besvikelsen var stor när hon istället fick åka till förskolan. När jag sedan hämtade henne, direkt sovande ifrån vagnen berättade jag att vi skulle till affären ”va bra, då köper du skidor till mig”, det var det första hon sa när hon vaknade. Sötaste lilla hjärtat!
Igår slog min förkylning ut, på kvällen kom febern och jag kände mig riktigt risig. Natten blev jobbig och morgonen ännu värre. Men nu känns det bättre efter lite medicinering och förhoppningsvis är jag pigg till en ny arbetsvecka imorgon!

One Response to “Snögubbe”

Kommentera gärna

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

