Fotograf Örnsköldsvik

Galsjo

Ingen kan ana hur exalterad jag är över det kommande årets första bröllopsfotografering på Gålsjö bruk. Mitt första heldagsbröllop och det är ingen mindre än min egen syster som ska stå brud. Jag längtar med hela mitt hjärta på ögonblicket då hon och Jonas säger ja till varandra, efter alla barn som inte vill sitta stilla i kyrkan, alla skratt och alla glädjetårar. Älskade storasyster som har ett så stort och varmt hjärta, åh vad jag är glad för din skull!

2 Responses to “Inför ett vinterbröllop”

  1. LissenTo

    Förstår verkligen att du ser fram emot den här dagen, din egen systers bröllop.
    Hoppas du hinner njuta också, mellan alla fotograferingar.

    Kram och lycka till

    Svara
  2. Marie

    Åååh,bröllop! Jonas föräldrar firade sitt bröllop på gålsjö bruk :). Förresten så kanske nån helg nu i höst passar att jag våldgästar dig 😀 Förslag?

    Svara

Kommentera gärna

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

