Fotograf Örnsköldsvik

Höst1

Som jag redan nämnt här ett par gånger så älskar jag hösten. Jag tycker att färgerna och ljuset känns magiskt, att ta en promenad i skogen där löven dalar från träden och ljuset silar in genom träden är oslagbart!

Här hemma kurerar jag mig vaknade med sprängande huvudvärk och halsont. Dottern verkar vara lite seg också men det kan bero på att hon sovit dåligt på grund av två nya kindtänder som tränger fram.
Jag önskar er alla en underbar tisdag och hoppas att höstsolen når er idag!

tisdagstema

17 Responses to “Höstlöv”

  1. Anneli - A'la Foto

    Jag håller med dig i varje ord du skriver om hösten! Den är magisk och man får styrka av att vara ute i skogen i all dess hösthärlighet! Hos dig har hösten kommit långt och det är så fantastiskt fint!!! Ljuvliga färger!!

    Ha en fin dag!

    Svara
  2. Kerstins foto

    Kan bara hålla med, hösten är fantastisk med den klara luften och de sprakande färgerna. Vi njöt av skogen i söndags och varje gång det kom ett vindil så singlade löv ner på marken. Man blir glad av sånt trots att man vet att nu är sommaren förbi och vi går mot mörkare tider.

    Svara
  3. Beppan

    Så vackert du fångat den färgsprakande hösten!
    Det är verkligen ljuvligt när man få ta sig en skogspromenad och njuta av allt det vackra.
    Bara att passa på när tillfälle ges – snart stundar en ny årstid….

    Svara
  4. Hanna

    En magisk bild, ljuset och färgerna är helt underbara. Håller med dig om att hösten är vacker, i alla fall så länge det färgsprakande skådespelet pågår. Krya på dig!

    Svara
  5. Anita

    Ingen direkt höstsol här mycket ljus och värme 😉 Njuter lite extra av din fina bild och din text stämmer så väl in. Precis så upplevde jag hösten när jag bodde i Sverige. Sprängande huvudvärk är inte kul. Hoppas du kryat på dig !!!!

    Svara
  6. Freja

    Så härligt med höstlöv, det gör mig glad! Krya på dig, inte kul att vara sjuk när naturen är så fin!

    Svara
  7. Kicki

    Ja, hösten är verkligen fin, det blir så fina skiftningar i naturen! Vackert foto!
    Ha en fortsatt fin tisdagskväll!

    Svara
  8. Mias Mix

    Hoppas huvudvärken gett med sig, inget kul alls. Löven är riktigt färggranna o fina och jag tycker också mycket om hösten!

    Svara

Kommentera gärna

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

