Fotograf Örnsköldsvik

Flugsvamp

Jag tycker att små flugsvampar är så otroligt söta. Det tyckte även min lilla tvååring som var snabb på att plocka den ena precis när jag tog den övre bilden. Hösten är min absoluta favoritårstid, färgerna är så fina, ljuset är magiskt och det känns så mysigt att krypa upp i soffan om kvällarna med en kopp te omgiven av tända ljus.

Torsdagstema – I like

9 Responses to “Flugsvamp”

  1. Anneli - A'la Foto

    ÅH såna där svampar har jag letat efter hur mycket som helst men hittar inga! :O((( De är ju så söta och jag kallar dem sagosvampar! Jättefina bilder på den vackra svampen!! (lite avis faktiskt) 😉

    Svara
  2. Hanna

    De är verkligen vackra, gillar flugsvamparna jag med. Kanske tur att de är giftiga, så de får stå kvar och vara vackra istället 🙂

    Svara
  3. Fröken Christina

    Åh, de skulle min syster gilla. Hon älskar att titta på flugsvampar och att fotografera dem. Det finns några avbildade. De är verkligen vackra men ack så giftiga.

    Svara
  4. Lissen

    Ja flugsvampar har något lockande över sig.

    Mitt skåp är köpt i en by utanför Ö-vik, tog bil och släpvagn dit för flera år sedan.

    Svara

Kommentera gärna

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

