Fotograf Örnsköldsvik


Lupin

Igår tog jag mig en lång promenad i skogen. Det kändes som år och dagar sen jag tog en ensam avkopplande promenad, jag mår så bra av att vara ute i naturen. Jag längtar efter hösten, det låter kanske knepigt att säga så här mitt i sommaren men jag har kommit på att hösten är min favorit årstiden. Aldrig är skogen så vacker som på hösten, alla skiftande färger, solens magiska sken den tiden på året och kvällarna är som svala, mörka och perfekta för mys i soffan med en kopp te. Men nu är det sommar och den är underbar på sitt vis, jag ska försöka njuta så mycket jag bara kan trots att jag jobbar mestadels!

2 Responses to “Lupin”

  1. Marie

    Nu härmar jag Emmelies kommentar, samma för mig 🙂 Välkommen till höstklubben, jag och Emmelie har alltid trott att vi ä lite knasiga som älskar hösten mest!

    Svara

Kommentera gärna

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

