Fotograf Örnsköldsvik

Johanna & Jesper

Låt mig presentera makarna Hellman, ett härligt par fulla av skratt och glädje. De är just nu tre i familjen med sonen Melker men snart utökas familjen till fyra då ett litet syskon ligger i vackra Johannas mage. Under lördagen vigdes de vid Nydalasjön i Umeå, tanken var att själva vigseln skulle ske på en brygga vid sjön. Men tyvärr så bjöd den svenska sommaren på hällregn precis innan själva cermonin vilket gjorde att vigsel istället hölls inomhus.
Jag önskar er all lycka!

2 Responses to “Herr och fru Hellman”

  1. Lissen

    I vilken härlig miljö bröllopsfotot har tagits och glädjen lyser om paret.
    Fint fångat Elin!

    Svara
  2. Marie

    Så duktig du blivit, proffs ju! Klart jag ska ta mig förbi och våldgästa,vill absolut ses! Borde skärpa mig på den fronten, tycker ju så himla mkt om dig :). Vi åker förbi nu till midsommar,men då är det ju midsommarfirande för fulla muggar förstår jag :). Ska ner i mitten/slutet på juli också och då har jag all tid i världen att våldgästa! Nånting ä du väl ledig så jag få rå om dig 🙂 kraaam

    Svara

Kommentera gärna

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

